شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

۲۸ اردیبهشت روز خیام

می  در کف  من  نه  که  دلم  در تابست

وین  عمر  گریز   پای  چون   سیمابست

دریاب    کــه    آتـش    جوانـی   آبـست

هُش دار که بیداری  دولت  خواب  است

***

دوری  که  در آمدن  و رفتن  ماست

او را  نه  نهایت  نه  بدایت  پیداست

کس می نزند دمی درین معنی راست

کاین آمدن از کجا و رفتن به کجاست

***

اسرار ازل را نه  تو دانی و  نه  من

وین حرف معما نه تو خوانی ونه من

هست از پس پرده  گفتگوی  من و تو

چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من

نظرات 3 + ارسال نظر
امان ا..شیخ رباطی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

شیرون بختیاری
Shiron bakhtyri

بیو تا سیت بگم زیه حماسه
Byo ta sit begom ze ya hemaseh
ز ایلت زیاران سر بزیرت
Ze eilet ze yaran sar be zeiret
زاله یار و اممداد ز برفی و خداداد
Ze alahyaro emomdad ze barfeio khodadad
ز بی بی ستاره که خیلی شیر پیاهه
Ze bibi setare ke khayli sheir peiaye
ز شیرون بختیاری با پیشتووکون بادی
Ze sheiron bakhtyari bapeishtvo kavon badei
اونه که هل هیز ایارن چی باد
Ono ke halheiz eyaren chi bad
همونون که دشمن پی اکنن تاراک
Ham no ke doshman pay ekonen ta rak
با هو گاله و با گرز و با دوال
Ba ho gale ba gorz ba doval

محمد علی منجزی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

دریا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

زنده بادMIS

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد