شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

مسجدسلیمان - اندیکا - سوسن سرخاب - بهار۹۰




نظرات 7 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

بسیار زیباست

پیام یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.AhwazPayam.blogfa.com

سلام
به آدرس زیر برو . . .
اگه مایل بودی کتاب رو بذار تو وبلاگت واسه دانلود . . .

http://ahwazpayam.blogfa.com/post-626.aspx

همشهری سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام همشهری.من از سکوت بیذارم چیزی بگو.سکوت ما مرگ است ما زنده ایم چون می اندیشیم.ایل چشم براهه اردشیر

مهدی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ

من یک مسجد سلیمانی هستم که در اصفحان به خاطرشغل پدرم زندگی می کنم و در نفتون به دنیا امدم واقعیت هارا بگو ز دزدی های شهر دار وظلم های کسای دیگر.

امان الله شیخ رباطی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ

سی تاراز ودلا هیشکی دلس چی مو تنگ نید
دل هیشکی ز تنهائی مثل مو یه شو خین جنگ نید

خدایا چه وابیده زونیام تاو نداره ره بیفتم
سی رهدن ز او رو شو خوندارم با زمونه به گفت ولفتم

پارسا جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام عکس قشنگ بود ولی عید۹۰ من سوسن بودم یه پرایدد رفت تو دره احمدی نصیر بود.به مهدی بالا بگو اصفهان نه اصفحان.قربان شما رامیک دانشجوی ارشد مخابرات بچه نمره۴۰ ساکن قشم ۵ سال.

فرزادمولایی جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ

من حدودا۲ماه پیش برای اولین باررفتم همینجا.ایقدرزیبابودازش فیلم گرفتم.پیشنهادمیکنم حتمابرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد