شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

فریاد

فریاد

 ----------------

سال ها هست که من گم شده ام

وبه دنبال خودم می گردم

 

تف به من باد که فریاد نسنجیده زدم

تاکه مجبوربه تاوان مکافات شوم

 

دادوبیداد زمن ای فریاد

بکُشیدم جماعت

 

چه حماقت کردم

که نپرسیده ونادانسته

 

پا در راه عبث بنهادم

ونسنجیده وگمشده فریادزدم

 

دوست دارم اکنون

بنشینم به کناردل دریا شادان

 

وبه خورشیدمعلق شده ازسقف امید

خیره شوم

 

دست هاراتا وسعت عرش

به فراخی افق بازکنم

 

برکشم ازته جان فریادی

که صدایش برسد تا جایی

 

که بود فردایی

 

وبگویم همه شان را

ازکور و زکر

 

من پشیمان شده ام

 

دوست دارم بزنم فریادی

نه ازآن فریادی

      که ازاین فریادی

*** غلام رضایی میرقاید ازمجموعه شعر باران به صفحه تاریک ***

گرامیداشت طلایه دارشعربختیاری

افسرئی فخر بسه سی تو که بعد از مرگت
اسم لُر تا به ابد زنده ز اشعار تونه