شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

زمان

زمان فرزندابدیت است وتونمی توانی زمان رابکشی
مگراینکه ابدیت رانیزبیازاری
==  وقت  ===
نه وقت شعر
نه وقت گریه ست
وقت خموشی من است دربین سایه ها
چون آن زمان که می خفتم به غار

کم گفتم ازتبسم گوزن
برفرق قله وفرازشانه ی بلوط
کم گفتم ازبازوی مرده ی دریا
ای کهکشان به کول.

صیدازهزارویک گذشت واین طایفه هنوز
دوپلک خویش می سایدووقت خموشی من ست و

بس.
            ==== هرمز علی پور ====
نظرات 1 + ارسال نظر
شمیم سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ب.ظ

این عکس پایینی خیلی قشنگه. البته ما هفته
گذشته ار مسجد سلیمان برگشتیم. خدا نصیب کنه عید آینده هم بریم. هر وقت میریم مسجدسلیمان با خانواده احساس میکنم که وارد امامزاده شدم. خیلی ارامش بخش برای من. شاید به خازر اینکه مدتیه دور بودیم از اونجا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد