شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

تقدیم به اساتیدبزرگواردبیرستان سینا

روز وصل دوستداران یادباد       یادبادآن روزگاران یادباد

نظرات 8 + ارسال نظر
‌بهروز یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام
من دبیرستان ۱۷شهریور درس خوندم ولی امتحانات نهایی سال چهارمم وهمچنین کنکورم در دبیرستان سینا بود .خاطرات قشنگی از من زنده کردی.ممنون

behrang یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ب.ظ http://torbeh.blogfa.com

خوب می بود اسامی را مینوشتی.

تیام یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:42 ب.ظ http://teiam.blogsky.com

من که این افتخار رو نداشتم که دبیرستان سینا درس بخونم اما همه از خوبی ها و خاطرات خوب اونجا می گن فقط یک بار اومدم توی حیاطش یه دوری زدم و رفتم .......
تا همرزمی مثل تو دارم غمی ندارم .. منم باهاتم تا اخر
گوو کوچیرت ایمان

[ بدون نام ] دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:44 ق.ظ http://izadseta.blogfa.com

محمد پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:10 ب.ظ

دبیرستان سینا ساحت مقدسی است که احترام ان بر دانش اموختگان ان فرض است.

کاوه چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:05 ق.ظ http://www.kavehy.blogfa.com

با سلام
من از نفرات ایستاده و از سمت چپ سومین نفر رو میشناسم : آقای شعبان حبیبی
و نفرات نشسته از سمت چپ :
آقایان اژدری-مطلق-ولیزاده-؟؟؟؟
ـ‌ ـ ـ با تشکر ز بَوُم! ـ ـ ـ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ب.ظ

من هم یاد م نمی رود وقتی که مطلق محبوب از بی مهری روزگار ناله میکرد وبچه نفتی را نصیحت وقتی که پدران دست پینه بست را می دید وفرزندان آنهار ار نصحیت میکر وپس از نصحیت آن فرزندان برومند تبیل به دکتر ومهندس هائی شدند که در جوامع بشری دارند خدمت میکنند آن هم باید مطلقها اژدری ها ولی زاده ها سر قلی ها حبیبی ها یاد همه را فراموش نخواهیم کرد ودست بوس همه هستیم از طرف نفتی های بودن نفت امان الله شیخ رباطی

جمشید سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 ب.ظ

با سلام
دست شما درد نوکنه از یاداوری خاطرات گذشته اگه از عکسهای کلاس چهار تجربی که به احتمال زیاد داری استفاده
نمایی لذت خواهیم برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد